Aparati Míele

FILOZOFIJA

Družinsko podjetje Miele je že več kot stoletje sinonim za najkakovostnejše gospodinjske in profesionalne aparate.  Že od ustanovitve dalje se osnovni moto glasi:»Vedno boljši«. To pa pomeni, da podjetje svoje tekmece ves čas preseneča in prehiteva z revolucionarnimi dosežki in izboljšavami.  Ustanovljeno je bilo leta 1899 v Nemčiji v mestu Gütersloh. Trenutno ga uspešno vodi že četrta generacija družin Miele in Zinkann.

 

Zgodba o uspehu: Miele

 

Filozofija Miele se skriva v dveh besedah »Immer besser« na slovenskem znan pod imenom »Vedno boljši«. Slogan pomeni uspeh, kvaliteto, prestiž in je ugled Miele-ja popeljal širom sveta. To geslo pa še danes ostaja vodilo, ključ do uspeha ostalim podjetjem. 
1899_1910Njegovi začetki segajo v daljno leto 1899 v mesto Gütersloh v Nemčiji, ko sta družini Miele in Zinkann ustanovili tovarno centrifug Miele & Cie. Že tisti čas sta bila s svojimi kvalitetnimi proizvodi korak pred konkurenco.



Svojo poklicno pot je to mlado podjetje začelo z enajstimi zaposlenimi, ki so izdelovali naprave za pridobivanje mleka in njegovo predelavo v maslo in po 107 letih še vedno traja in to v šestintridesetih državah na štirih kontinentih z okrog 16.000 zaposlenimi.

 

1910_1919_1Prvi pralni stroj je bil izdelan daljnega leta 1900. Vanj je bil prvič vgrajen elektromotor leta 1911. Sledila je proizvodnja avtomobilov. Med 1. svetovno vojno je Miele izdeloval vozičke.



V obdobju povojne obnove je Miele začel svojo oglaševalsko pot in leta 1946 izdal prvi katalog. Izpopolnil je pralni stroj in ga namenil pralnim potrebam večjih potreb, razvil bobnasto obliko. V naslednjih letih je fiksiral njegov obod. Leta 1927 je Miele izdelal prvi sesalnik, štiri leta kasneje pa ga je izpopolnil z L obliko (»Torpedoform«), v proizvodnjo pa vpeljal še proizvodnjo koles ter motornih koles za različne starosti in namene.

 

1940_1949V obdobju 2. svetovne vojne prodaja pralnih strojev Miele strmo pade, spremeni se njihova forma (štirikotna), ki poleg svoje uporabne vrednosti ponuja tudi estetsko. Poveča pa se prodaja kotlov za izotermično obdelavo živil.

 

Leto 1953 je prelomno za področje proizvodnje pralnih strojev, saj se perilo loči od motorja, vstavljanje perila pa je možno skozi posebno odprtino - »Bullauge«. Pranje se prične avtomatizirati, ohišje je plastično, boljše čiščenje pa omogoča več šob. Z razvojem prvega sušilca je Miele l. 1958 odprl novo poglavje v zgodovini nege perila. Luč sveta ugleda nov model pomivalnega stroja G 45, pot si utirajo tudi pomivalni stroji namenjeni večjim obratom, bolnišnicam, laboratorijem, industriji (G 17 OP, G 18 in G 19). S svojo kakovostjo, življenjsko dobo se njihov sloves hitro širi. V proizvodnjo vključijo računalnike. Nova zgodovina sesalnikov se rodi z izgradnjo in uporabo modelov S 180, S 200 in S 204, močjo 1000 W in elektronskim uravnavanjem moči sesanja.

 

Na tržišču se pojavijo vgradni štedilniki, istočasno kuhinje. Sedemdeseta leta so čas mikrovalovnih pečic. Popolnoma novo zgradbo pralnih in sušilnih strojev z večjim pralnim volumnom omogoča program Miele-Klasse v začetku osemdesetih let. Oblikovan je novi likalnik z elektronskim krmiljenjem stopnje nastavka likalnega valja. Še nekaj je novega:  muzej Miele, ki skozi zgodovinsko perspektivo predstavi razvoj celega spektra proizvodov Miele v preteklosti.

                    

1980_1989           2000_2006 

»Spülen auf höchster Ebene« je bil moto za izdelavo prvega pomivalnega stroja s posebnim razdelkom za pribor. Proizvodnja izdelkov Miele postaja vse bolj računalniško, elektronsko in tehnološko podprta. To se odraža na modelih pralnih strojev novih generacij »Update«, kuhalnih plošč (indukcijske), sušilnikov perila in pomivalnih strojev.  Njihovo delovanje je računalniško vodeno in elektronsko uravnavano, priprava jedi postane optimalnejši. V dvajsetem stoletju se še naprej posveča posebna pozornost negi perila. Poseben doprinos in revolucijo pomeni patentiranje satastega bobna. Izpopolnijo se sušilnik perila, saj tekstil posuši in zgladi do te mere, da je še bolj nežno in voljno. Poveča se vsebina pralnega bobna na 6 kg perila. Izdelan je sesalnik nove generacij S ki je manjši, močnejši in lepši. Miele pa ni pozabil niti na dogodek svetovnega merila in je izdelal posebej za svetovno nogometno prvenstvo v svoji matični državi sesalnik Matchwinner. Vse zgoraj naštete proizvodne artikle Miele oglašuje v mesečni reviji, brošuri, z reklamnimi oglasi v različnih elektronskih medijih. Poleg proizvodov ponuja še ostale storitve od servisa, svetovanja do organiziranja aktivnosti za otroke. Izdaja tudi svojo knjigo kuhanja. Še vedno pa je za svoje uspehe dobro poplačan, saj povsod po svetu pobira najrazličnejše nagrade. Brez kakovosti, dolge življenjske dobe, visokih standardov,  zagotavljanja varnosti s testiranji, novitetami, vloženega truda Miele ne bi bil že od vsega začetka korak pred konkurenco in ne bi mogel ponuditi najkakovostnejših in profesionalnih gospodinjskih aparatov.